Πολιτική Επιστροφών
- Read 384 times
- font size decrease font size increase font size
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς 26650-26350 είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. . Η εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών της εταιρείας. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος εφόσον ο καταναλωτής επιθυμεί ρητώς την αντικατάστασή του, θα λάβει εκπτωτικό κωδικό κουπονιού ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων μέσω email, με το οποίο μπορεί να προβεί σε νέα παραγγελία ή απλώς να αντικαταστήσει το προϊόν που θα επιστρέψει. Επίσης, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να αποστείλει φωτογραφικό υλικό στην εταιρεία μας, στο οποίο να εμφανίζονται τα ελαττωματικά προϊόντα και το δέμα αυτών.
Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος , αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον:
α) η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή (τηλεφωνικώς ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), δεν ξεπερνάει τις 2 ημερολογιακές ημέρες, και
β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.
Σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, το διάστημα υπαναχώρησης είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής, η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να μη κάνει δεκτά τα προϊόντα και να μην προχωρήσει στην αντικατάσταση αυτών.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι ο πελάτης να έχει στην κατοχή του το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης, Δελτίο Αποστολής κλπ) και να έχει συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφής την οποία θα λάβει στο e-mail του από την εταιρεία μας.
Αλλαγές σε ανοιγμένες συσκευασίες ΔΕN γίνονται δεκτές.
Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής Προϊόντων
Στο φυσικό μας κατάστημα:
Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας (Κύπρου 26, Ηγουμενίτσα) όπου θα εξυπηρετηθείτε από το προσωπικό μας και θα ελεγχθεί το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση ή αλλαγή του προϊόντος, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.
Αποστολή προϊόντος:
Ο πελάτης μπορεί να μας αποστείλει το προϊόν στην έδρα της εταιρείας, ακολουθώντας την εξής διαδικασία:
1) Συσκευάζει το προϊόν στο κουτί στο οποίο παρέλαβε την παραγγελία,
2) Συμπληρώνει τη φόρμα επιστροφής και τη βάζει μέσα στη συσκευασία
3) Καλεί την συνεργαζόμενη εταιρεία courier και μας στέλνει το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, με χρέωση αποστολέα ή της εταιρείας ανάλογα με την περίπτωση αλλαγής όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
Αποστολή προς: HEALTH & BODY, Π.ΤΖΩΡΤΖΗ-Ε.ΜΗΤΣΕΛΟΥ ΟΕ, Κύπρου 26, Ηγουμενίτσα
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές μπορείτε να μας καλέσετε στο 2665026350.
Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το health&body.gr